دریافت اقامت اتریش

دریافت اقامت اتریش

جهت گرفتن اقامت اتریش و همچنین گرفتن وکیل مهاجرت از طرق مختلفی می توان اقدام نمون که ما در این مقاله روش های گرفتن اقامت اتریش را به طور خلاصه خدمت شما عزیزان شرح خواهیم داد. سؤالات متعددی من باب گرفتن اقامت اتریش ۲۰۱۸ و همچنین مهاجرت به اتریش ۲۰۱۸ از مؤسسات مهاجرتی و وکلا پرسیده می شود که مطالعه این مقاله پاسخ بسیاری از سؤالات شما جهت گرفتن اقامت اتریش خواهد بود. در این مقاله شرایط گرفتن اقامت اتریش ، روشهای گرفتن اقامت اتریش ، مدارک لازم جهت گرفتن اقامت اتریش و هزینه های گرفتن اقامت اتریش بیان خواهد شد.

گرفتن اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

افرادی که در اتریش شرکت ثبت می کنند در صورتی می توانند گرفتن اقامت اتریش را اخذ نمایند که طرح یا پلان اقتصادی مورد تأیید اداره کار اتریش AMS داشته باشند. مراحل تأیید پلان اقتصای بسیار پیچیده و تخصصی است و در رابطه با این موضوع می بایست از وکلا و متخصصین امور حقوقی و اقتصادی اتریش کمک بگیرید. یکی از روشهای موفقیت در این امر همکاری با شرکت های کارآفرینی و با سابقه در اتریش است. این مؤسسات و شرکت ها تجربه طولانی و موفق در امر کارآفرینی و تجارت در اتریش دارند و اقتصاد اتریش آشنا هستند لذا بهترین طرح های اقتصادی را ب شما پیشنهاد خواهند داد و در باب فعالیت شرکت پس از ثبت نیز با شما همکاری خواهند نمود. توجه داشته باشید که قرارداد همکایر شما با این مؤسسات بسیار اهمیت خواهد داشت و جهت تنظیم قرارداد از وکلای حقوقی کمک بگیرید. یکی از روشهایی که در شاخه سرمایه گذاری در اتریش قرار گرفته اما نیازی به انتقال سرمایه ندارد روش خودحمایتی است. در این روش متقاضی گرفتن اقامت اتریش در صورتی می تواند اقامت اتریش را اخذ نماید که درآمد و سرمایه وی برای پرداخت هزینه ها و زندگی در اتریش بدون کار و استخدام در اتریش داشته باشد. در باب رو خود حمایتی اتریش می توانید قوانین آن را در مقاله مربوط به اقامت خودحمایتی اتریش در همین سایت مطالعه فرمایید و امتیازات خود برای این روش بررسی نمایید. روش دیگر سرمایه گذاری در اتریش ثبت شرکت در اتریش بدون طرح اقتصادی و پلان مشخص است. در این روش شما می توانید کارت قرمز-سفید-قرمز را از طریق استخدام در شرکت اتریشی خود داشته باشید که می بایست جهت این استخدام امتیازات مربوط به ویزای کار اتریش را کسب نمایید.

گرفتن اقامت اتریش از طریق ازدواج با تبعه اتریشی

افرادی که با شخص تبعه اتریش ازدواج می کنند می توانند گرفتن اقامت اتریش را اخذ نمایند. در اعطای این اقامت تفاوتی بین زن یا مرد نیست در واقع اقامت و تابعیت اتریشی هم از طریق ازدواج با مرد اتریش و هم از طریق ازدواج با زن اتریشی اعطا می شود. جهت اثبات قصد اصلی ازدواج می بایست مدارک و شواهد مثبت این قصد را به سفارت اتریش ارائه دهید. همچنین همسر شما در اتریش می بایست درآمد کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود و همسر خود را در اتریش دریافت نماید. متقاضی گرفتن اقامت اتریش ویزای ازدواج اتریش می بایست مهارت زبان آلمانی در سطح A2 را داشته باشند. افرادی که از طریق ازدواج اقامت اتریش را اخذ می کنند در صورتیکه تا ۳ سال زندگی مشترک با همسر خود در اتریش را اثبات نمایند می توانند برای اقامت دائم اتریش درخواست دهند.

گرفتن اقامت اتریش از طریق پناهندگی

روش پناهندگی جزء روشهای نامناسب مهاجرتی از نظر وکلا  و کارشناسان حقوق بین الملل است. افرادی که در اتریش اعلام پناهندگی می کنند شرایط بسیار نامناسبی برای زندگی در اتریش و اقامت اتریش دارند و تا ۲ سال می بایست در این شرایط مناسب برای اعلام نظر اداره مهاجرت زندگی کنند. تعداد زیادی از درخواست ها برای اخذ اقامت و پناهندگی از نظر اداره مهاجرت پذیرفته شده نیست و اقامت پناهجو در این صورت منقضی می شود. در صورت رد درخواست متقاضی گرفتن اقامت اتریش حکم به اخراج وی از خاک اتریش داده می شود. توصیه اکید ما جهت گرفتن اقامت اتریش این است که جهت مهاجرت به اتریش از روشهای قانونی استفاده کنید و از کارشناسان حقوقی مشاوره بگیرید.

باید بدانید که روش های بسیاری برای گرفتن اقامت اتریش وجود دارد که اشخاص می توانند اقدام نمایند و به گرفتن اقامت اتریش دست یابند شاید بهترین گزینه برای گرفتن اقامت اتریش گزینه تحصیل و یا کار باشد تا اشخاص بتوانند به راحتی اقدام کنند و مهاجرت به اتریش داشته باشند. اشخاص بسیاری خواهان گرفتن اقامت اتریش هستند که با توجه به شرایط خود می توانند بهترین روش را برای مهاجرت به اتریش و گرفتن اقامت اتریش انتخاب نمایند.

گرفتن اقامت اتریش از طریق تحصیل

یکی از بهترین روشهای گرفتن اقامت اتریش، اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش است. با توجه به اینکه در سالهای اخیر و به ویژه در سال جاری قوانین سختگیرانه ای برای اخذ پذیرش از دانشگاههای دولتی اتریش وضع گردیده بسیاری از علاقمندان به تحصیل در دانشگاههای دولتی اتریش موفق به اخذ پذیرش از این دانشگاهها نمی شوند. البته در حال حاضر دانشگاههای خصوصی و یا نیمه خصوصی شرایط مناسبی برای پذیرش دانشجویان بین المللی دارند و حتی بر خلاف دانشگاههای دولتی تحصیل در این دانشگاهها به زبان انگلیسی امکانپذیر است. البته با وجود سختگیری دانشگاههای دولتی در حال حاضر فارغ التحصیلان دانشگاه سراسری در ایران می توانند جهت اخذ پذیرش دانشگاه دولتی وین و دانشگاههای دیگر اتریش اقدام نمایندو یکی از اصلی ترین مزایای تحصیل در دانشگاههای رایگان اتریش، شهریه بسیار اندک و تقریبأ رایگان است. همچنین تحصیل در اتریش محدودیت سنی ندارد و دانشجویان بین المللی در هر سنی می توانند در اتریش ادامه تحصیل داشته باشند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش متقاضی می بایست مدارک تحصیلی خود را به همراه نامه عدم منع تحصیل به دانشگاه ارسال نماید البته جهت تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان مدرک زبان انگلیسی نیز لازم است. دانشجو جهت درخواست ویزای دانشجویی می بایست به سفارت اثبات نماید تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در اتریش را دارد. دانشجویان بین المللی که متأهل هستند به صورت همزمان اجازه اقدام برای ویزای همراه نخواهند داشت و طبق قانون جدید اداره مهاجرت اتریش همراه دانشجو پس از اسقرار متقاضی گرفتن اقامت اتریش اصلی در اتریش می تواند درخواست ویزای همراه داشته باشد.

پاسپورت آلمان و شرایط عمومی

یکی از اصلی ترین و سریع ترین روشهای گرفتن اقامت اتریش اخذ ویزای کاری و اقامت کاری اتریش است. متخصصین و افرادی که واجد شرایط برای استخدام در اتریش هستند می توانند اقامت کاری اتریش را اخذ نمایند. در صورت استخدام توسط یک کارفرمای اتریشی و پرداخت مالیات توسط کارفرما شما می توانید کارت قرمز-سفید-قرمز را اخذ نمایید. این کارت بهترین نوع گرفتن اقامت اتریش است که شما در کوتاه ترین زمان می توانید جهت اخذ اقامت دائم اتریش درخواست دهید. دولت اتریش برای اعطای اقامت کاری اتریش امتیازاتی را در نظر گرفته است که با اخذ این امتیازات شما می توانید از سفارت اتریش در کشور محل زندگی خود درخواست ویزای کار نمایید. چند تخصص کلیدی به عنوان اصل ترین مهارت های مورد نیاز اتریش من جمله کامپیوتر و ریاضی فیزیک معرفی شده اند که بالاترین امتیاز را برای اخذ ویزای کار اتریش دارند. شرایط و امتیازاتی مربوط به سن متقاضی، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کاری و رشته تحصیلی متقاضی گرفتن اقامت اتریش برای کسب امتیازات ویزای کار اعلام شده است که شما می توانید اطلاعات کامل و دقیق این امتیازات را در مقاله ویزای کار اتریش در همین سایت مطالعه نمایید. افرادی که پیشنهاد کاری از کشور اتریش ندارند می توانند جهت اخذ ویزای جستجوی کار به مدت ۶ ماه اقدام نمایند.

پاسپورت آلمان و اعتبار آن

پاسپورت آلمان قوی ترین در جهان است. قدرت پاسپورت با توجه به تعداد کشورهایی است که دسترسی به آنها بدون نیاز به ویزا در هنگام ورود امکان پذیر است. بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای آسیایی، آفریقا، خاورمیانه و حتی برخی کشورهای آمریکای لاتین، دارای گذرنامه های بسیار محدود هستند و ابتدا جهت درخواست ویزای دیگر کشورها باید توضیح دهند که چه کسانی هستند و اهداف آنها از بازدید از آن کشور چیست.

پاسپورت آلمان امکان دسترسی به حداقل ۱۶۶ کشور بدون ویزا دارد. به این ترتیب که دارنده پاسپورت آلمان اجازه ورود به ۱۲۷ کشور بدون ویزا، ۳۹ کشور ویزا در بدو ورود را دارد. آلمان در حال حاضر در رتبه بندی گذرنامه جهانی ۲۰۱۹ در رتبه اول و بعد از آن دانمارک، سوئد، لوکزامبورگ، فنلاد، ایتالیا، هلند و فرانسه قرار دارند. در واقع، اکثر گذرنامه های اتحادیه اروپا بسیار قوی هستند و دسترسی به بیش از ۱۶۰ کشور بدون نیاز به ویزا را تأمین می کنند

پاسپورت آلمان و روشهای اخذ پاسپورت

با توجه به اینکه آلمان کشوری است که بسیاری از مردم میخواهند در آن زندگی ، کار و تحصیل کنند، بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه شهروندی و پاسپورت آلمان را بدست بیاورند. آلمان یک کشور پر از مراحل اداری، کاغذ بازی و مقررات دست و پا گیر است، به طوری که حتی اداره امور خارجه فدرال آلمان اظهار می دارد که قانون شهروندی آلمان بسیار پیچیده است. با این وجود ما این مبحث را به بخش های جامع تقسیم کردیم که می تواند شما را در رابطه با قوانین، مدارک لازم و روند درخواست راهنمایی کند و به شما نشان می دهد که چگونه یک شهروند آلمانی شوید.